Логотип допоможе громадянам вибирати те, що вони хочуть (Фото: Економічна правда)З 1 липня маркування стало обов'язковим.
Виробників екологічно чистих продуктів у ЄС зобов'язали маркувати свою продукцію спеціальним логотипом.
Логотип для біопродуктів являє собою лист з білими зірками по контуру на зеленому фоні, пише ТСН.
Рішення про єдине маркування біопродуктів було прийнято Єврокомісією в 2010 році, а з 1 липня 2012 року розміщення логотипу на упаковці стало обов'язковим.
В Єврокомісії переконані, що новий логотип допоможе європейцям вибирати екологічно безпечні продукти харчування, склад біоінгредієнтів в яких становить не менше 85%.
Біопродукти вирощуються без застосування пестицидів і інших сільськогосподарських отрутохімікатів, а також хімічних добрив і гормонів.
До теми: Як купити на ринках Полтави не зіпсований продукт