Полтавській міськраді порадили активніше працювати зі зверненнями, щоб городяни не скаржилися Президенту

Влада
5 серпня 2013 о 16:411008 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245
Микола Перепилиця Сьогодні, 5 серпня, в Полтаві розповідали, з якими питаннями звертаються до Президента жителі обласного центру.
Найбільше їх за сім місяців надійшло з Полтави – 88, тоді як з Кременчука – 33.

До теми - Полтавці, які не розуміють роз’яснень соцпрацівників, отримають пам’ятки

– З Полтави до Президента найчастіше звертаються представники старшого покоління, – розповів під час прес-конференції Микола Перепелиця, директор Департаменту комунікацій та зв’язків з громадськістю ОДА. – Велика кількість звернень мешканців обласного центру пов’язана з транспортом та комунальними послугами. Такі питання,  в першу чергу, турбують пенсіонерів. Тому, на думку Департаменту,  місцевому самоврядуванню слід значно активніше, прозоріше та з поясненнями вирішувати проблеми населення. Це необхідно, щоб не виникало такої велика кількість звернень з обласного центру.

До теми – Полтавці атакують урядову гарячу лінію своїми проблемами

Загалом за 7 місяців поточного року з Полтавщини до Президента надійшло 366 звернень. З них вирішили Найбільше питань стосовно соцзахисту (виплати пенсій),  потім комунальної та житлової політики. Позитивно вирішено 34 з них, ще на 229 надали роз’яснення, решта – на стадії вирішення.

Під час прес-конференції також назвали причини, через які населення області звертається до Президента:

– не вирішення проблеми на місці,

– відсутність інформації щодо того, куди ще можна звернутись,

– потреба у змінах законодавства.

Довідково: дізнатись куди ще звернутись з того чи того питання, можна в контакт центрі, що при Полтавській облдержадміністрації.

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter