Купівлею товарів через Інтернет уже нікого не здивуєш. Пропонуємо дізнатися, які саме товари користуються найбільшою популярністю серед відвідувачів таких магазинів.
Майже 64 % усіх товарів, куплених минулого року – електроніка та побутова техніка. Такі дані опитування, проведеного дослідницькою компанією GfK в Україні.
Зокрема, в основному купують цифрові пристрої, аксесуари, мала побутову техніку. Також популярна велика побутова техніка, аудіо-відео техніка.
На другому місці серед хітів продажів – одяг. 42% онлайн-покупців купували у Інтернеті сааме цей товар.
Третє місце поділяють книги та диски, косметика та парфумерія, товари для дітей. Ці товари купували у онлайн-магазинах чверть покупців за останні 12 місяців.
Платять – готівкою.
Половина онлайн-покупців розрахувалися за свою останню покупку готівкою при отриманні товару.
15% онлайн-покупців сказали, що оплачували шляхом поповнення банківської карти продавця.
12% – карткою на сайті магазина.
Менше 10% – по рахунку-фактурі у відділенні банку (або через інтернет-банкінг) або накладеним платежем.
Як ще можна купити товар у Інтернеті
Окрім інтернет-магазинів, онлайн-покупці активно використовують інтернет-аукціони та сайти порівняння цін: 88% та 85% онлайн-покупців відповідно користувались цими ресурсами за останні 12 місяців. При цьому навіть ті, хто вже робили покупки в інтернеті, зазначили, що не готові купувати деякі категорії товарів онлайн. Причини такої поведінки різнилися в залежності від категорії товару. Наприклад, респонденти не хочуть купувати через інтернет продукти харчування, тому що не впевнені в якості та свіжості і більш довіряють звичайним магазинам. Бар’єром для покупки взуття є необхідність його примірити, а для косметики і парфумерії – бажання «спробувати» товар та оцінити його особисто.
Також набирає обертів купівля авіаквитків, бронювання готелів.
Як довго обирають товар у Інтернеті?
Шукати товар, який цікавить споживачі починають приблизно за місяць до здійснення покупки. Пік пошуку припадає на період за тиждень до придбання товару чи замовлення послуги. Тільки у категорії «Споживчі та косметичні товари» пошук інформації максимальний перед самим моментом покупки. Такі дані компанії TNS Infratest, які вона підготувала на замовлення Google.
Звісно, реальні магазини і досі на піку популярності, але потенціал інтернет магазинів зростає дуже швидко.