Патріотизм і «Orbit»

23 травня 2014 о 15:51360315 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Патріотизм і «Orbit»
Вчора стояла перед стендами з жувальною гумкою і повільно закипала – уже третій день не можу купити у Полтаві жуйку не-російського виробника.

Патріотизм і «Orbit»

Раніше мені це вдавалося, знаходила – принаймні «Dirol», бо з «Orbit» – без шансів, увесь російський. А кілька днів тому, з’ївши останню подушечку «Dirol», почала методично обшукувати магазини. Результат – нульовий. Дійшло до того, що вчора у «АТБ» я попросила книгу скарг і написала там, що хочу побачити на прилавках польський або болгарський «Orbit».

А почалося усе більше місяця тому з драже M&Ms. Мій 8-літній син, який обожнює ці цукерки, відмовився їх купувати, побачивши на них штрих-код «46». Ніякими вмовляннями про «Останній раз купимо і більше не будемо» переконати його не вдалося – нам з чоловіком тоді було дуже шкода дитину, яка виявилася більшим патріотом ніж ми. Після того, як я розповіла цю історію у Facebook, моя знайома Надія Мороз-Ольшанська, яка у той момент перебувала у Польші, привезла Михайлу великий пакет німецького M&Ms. А я після цього випадку стала дивитися на речі інакше. Якщо син зміг відмовитися від улюблених цукерок – то як я можу купувати російську зубну пасту? Із зубною пастою виявилося дещо складно: зайдіть у «Астеру» і спробуйте там знайти пасту, вироблену не у Росії. Я не говорю про штрих-коди, які уже давно почали підміняти. Шукаю на упаковці напис про виробника. Часу на це витрачаю більше, спиною відчуваю глухе роздратування продавців, але що поробиш? Врешті-решт, знайшла у «Ватсонс» у ЦУМі словацький «Sensodyne».

А от з жуйкою не виходить – хоч плач. Воно й дрібничка начебто – жуйка. Не хочеш – не купуй або їж що дають. Саме так мені відповіла одна з продавщиць у магазині, коли я, подивившись на штрих-код, повернула їй товар і пояснила причину. Оце «їж що дають» мене дуже зачепило. Я вимагаю патріотизму від українських власників магазинів. Я розумію, що є зручні постачальники, довготривалі угоди, знижки і взагалі – «до чого весь цей балаган, якщо з Росії товар возити вигідніше, а німецький «Orbit» коштує утричі дорожче ?» Так ви мислите, панове? Ви праві, мабуть. Патріотизм патріотизмом, а бізнес є бізнес. І так буде, доки хтось з ваших конкурентів не відкриє який-небудь «бендерський супермаркет», де й мови не буде про товари з Росії. От саме у той момент, коли туди валом піде народ (навіть попри дорожчий товар – дивні люди!), а черги до кас у ваших магазинах (у яких дешевше, як вони цього не розуміють?) зникнуть, саме тоді й проснуться у вашого бізнесу патріотичні почуття…

Позначення:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter