При виконанні тренувального польоту, у двигуна судна різко впала потужність. Вертоліт приземлився і завалився на бік.
Держкомісія Незалежної Бюро з розслідування електронних пригод в судах цивільної авіації сьогодні, 23 вересня, приступить до розслідування обставин події з тренувальним вертольотом Кременчуцького льотного коледжу. Як повідомив «Кременчуцькій газеті» начальник коледжу Володимир Головенський, фахівці повинні будуть встановити причину різкого падіння потужності двигуна легкого вертольота АК-1-3.
– Попередньо можу сказати, що вертоліт відносно новий, придбаний коледжем два або три роки тому. Взагалі вертольоти цього типу ми використовуємо для навчальних польотів з 2009 року, – сказав начальник льотного коледжу і додав, що курсант та інструктор, які виконували навчальний політ на цьому судні, відбулися подряпинами. Їх оглянули медики, стан здоров'я задовільний.
Причини та обставини падіння будуть оприлюднені після отримання результатів розслідування держкомісії.
Є інформація, що пілотом був той же інструктор, що і два роки тому, коли вертоліт коледжу також впав у болото в Великій Кохнівці. Тоді, 25 червня 2013 року, при падінні вертольота «АК-1-3» пілот і курсант льотного коледжу, які виконували тренувальний політ, отримали травми і були госпіталізовані до лікарні. А 2010 року під Кременчуком вертоліт Кременчуцького льотного коледжу АК-1-3 впав у Дніпро. Пілот і курсант тоді самостійно вибралися з кабіни і допливли до берега. Водолазна служба і водна міліція знайшли понівечений вертоліт в 30 метрах від берега на глибині 3-4 метри.
До теми: Аеропорт «Полтава» в очікуванні директора і пасажирів