Кожен платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, де фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
фото з сайту www.hvilya.com
– Електронний сервіс зорієнтований на зручність платників податків та допомогу їм у формуванні податкових звітів, а також своєчасній сплаті коштів до бюджету, – повідомили у інформаційно-комунікаційному відділі Державної податкової інспекції у м. Полтаві.
В Електронному кабінеті платник може підготувати, заповнити і надіслати до органу Міндоходів звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подається одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилається одна квитанція про прийняття декларації.
Як користуватися
Увійти до Електронного кабінету можна через веб-портал Міндоходів за адресою www.minrd.gov.ua шляхом авторизації за допомогою відкритого ключа електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа його можна безкоштовно отримати в кабінеті №1 залу №1 Центру обслуговування платників Державної податкової інспекції у м. Полтаві (вул. Фрунзе, 155).
Читайте також
Податкова інспекція у Полтаві: як перераховувати кошти на благодійність