Йшлося про труднощі, із якими зустрічається вчитель у процесі навчання здібних дітей математиці. Керівник гуртка «Кусудама» М. Яременко разом із вихованцями (учнями полтавських шкіл) продемонстрував можливості використання орігамі як нетрадиційного засобу унаочнення в процесі навчання математиці.
– Третій рік поспіль фізмат утілює ідею «Школа йде в педагогічний виш»: студенти мають можливість спостерігати за вчителями та навчально-пізнавальною діяльністю учнів на уроці математики, який відбувається безпосередньо в університетській аудиторії, – йдеться на сайті полтавського педуніверситету. – Цього року майстер-клас проводила О. С. Бражнікова, вчитель математики гімназії № 6. Лейтмотивом уроку з алгебри в 7 класі було евристичне навчання – здобування учнями нових знань із використанням сократичного методу міркувань.
Такі заходи неодмінно збагачують цікавими ідеями, оригінальними задумами для майбутньої професійної діяльності і, обов’язково, позитивними емоціями.