ТРЦ «Київ» уже давно відомий полтавцям як ініціатор різноманітних добрих та цікавих починань – фестивалів, конкурсів, виставок, благодійних акцій тощо. Цього разу в ТРЦ «Київ» разом з ДП «Полтавастандартметрологія» вирішили звернути увагу полтавців на якість продуктів харчування – аби споживач купував те, що йому насправді до вподоби, а вітчизняний виробник за рахунок цього розширював коло своїх поціновувачів.
Власне, формат цього заходу не можна втиснути в рамки простої дегустації – для ТРЦ «Київ» це було б надто вже просто. 2013 року торговельний центр уже проводив схожу акцію і вона, звісно ж, мала успіх.
18 червня на полтавців чекає справжня інтерактивна дегустація і, звичайно, кожен матиме можливість обрати для себе «найсмачнішу» торговельну марку. У дегустації візьмуть участь виробники продуктів першої необхідності – молочних та хлібобулочних. До конкурсу ТРЦ «Київ» запросив такі відомі на всю Україну торговельні марки як ТОВ «Лубенський молочний завод», ПП «Білоцерківська промислова група»,
ТОВ «Терра Фуд», ТОВ «Маслозавод «Заріг», ТМ «Добряна», Хлібозавод №3 «Формула смаку», ПП «Полтавський хлібозавод «Південний», ТДВ «Миргородський хлібзавод»,
ТОВ Полтавський хлібокомбінат «Кулиничи», ТОВ «Докучаєвські чорноземи»,
ПРАТ «Кобеляцький завод продтоварів «Мрія».
Вирішуватиме долю кожного виробника, звісно ж, сам споживач. Спочатку виробники презентують гостям свою продукцію, розкажуть про свої підприємства, поділяться секретами успіху. А потім ділитися враженнями будуть уже гості – споживачі. Після дегустації кожен її учасник зможе проголосувати за торговельну марку, яка йому найбільше прийшлася до вподоби, до того ж окремо по кожній групі товарів.
– Люди не повинні купувати кота в мішку. У ТРЦ «Київ» повсякчас намагаються дбати про те, щоб покупці були обізнані в товарах, – говорить директор ТРЦ «Київ» Ольга Кузьменко. – А це в свій час і виробників спонукає до того, щоб достойно конкурувати, випускати смачний і якісний продукт. Вважаю, що наша «Народна дегустація» – це також маленька сходинка на шляху до європейського рівня життя. Адже коли споживач знає, що він купує, він купує тільки якісне. А виробник постійно дбає про якість. У ТРЦ «Київ» це вже не перша дегустація. І ми будемо їх продовжувати в майбутньому, бо це насправді важливо.
Ми чекаємо на вас 18 червня о 16.00 на 1-му поверсі.