Якщо в 2013 років на одну вакансію відгукувалось 7 кандидатів, то в 2014 – від 12 до 14. Цьому сприяло не лише зменшення кількості вакансій, але і більш свідомий підхід до пошуку роботи.
Такі дані оприлюднили за результатами досліджень Дослідницького центру HeadHunter.
– Навіть незважаючи на кризові явища, абсолютні показники активності пошукачів такі ж, як і в 2013 році (в середньому відгукувалися 128 тис пошукачів), проте у зв’язку зі зменшенням кількості пропозицій виросла і кількість відгуків на одну вакансію. Так, у 2013 році на одну вакансію у середньому відгукувалося 7 осіб, а в 2014 — 12. Змінилось і ставлення кандидатів до процесу пошуку роботи. Все рідше пошукачі просто чекають, поки роботодавець зверне на них увагу і все частіше використовують для пошуку роботи всі доступні канали, – наводить дані Уляна Маслова, керівник Дослідницького центру HeadHunter.
До теми
Знайти у Полтаві роботу в 50 років: експеримент журналіста «Кола»