П’ять полтавських вишів потрапили в топ-200 кращих

Освіта
Надія Труш13 червня 2015 о 10:331488 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 П’ять полтавських вишів потрапили в топ-200 кращих
З 200 університетів України Полтаву представляють 5 університетів.

Рейтинги полтавських університетів:Рейтинги полтавських університетів:

Проте їх позиції у рейтингу не надто високі, констатує прес-служба Департаменту освіти та науки Полтавської ОДА

Найвище серед полтавських ВНЗ опинилася Українська медична стоматологічна академія (УМСА), яка посіла 53 сходинку в загальному рейтингу.

Далі полтавські заклади з’являються вже у другій сотні.

Полтавський національний технічний університет імені Ю.Кондратюка (ПНТУ) зайняв 111 місце.

На дві позиції відстає від нього Полтавська державна аграрна академія (ПДАА) – 113 місце.

Полтавський університет економіки та торгівлі (ПУЕТ) посів 148 місце.

І на останній позиції серед вишів міста знаходиться Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка (ПНПУ). Він отримав 182 місце в цьому рейтингу.

Директор Департаменту освіти та науки Полтавської ОДА Євгеній Ленський про ситуацію з низькими показниками місцевих вишів говорить так:

– Цілковито погоджуюся із цією статистикою. Але у той самий час вважаю, що полтавські вищі навчальні заклади мають хорошу перспективу на майбутнє. Впевнений, що в результаті нашої спільної роботи, ці позиції незабаром покращаться.

На початку червня вийшов дев’ятий випуск ТОП-200 університетів України ІІІ-ІV рівнів акредитації. Серед них опинилися і 5 полтавських вищих навчальних заклади. Як зазначає у описі команда «Топ-200 України», методика дослідження побудована відповідно до міжнародних принципів складання рейтингів серед університетів. Вона передбачає проведення порівняльного аналізу досягнень вишів різних типів на основі низки універсальних критеріїв.

Відповідно до цієї методики, діяльність ВНЗ оцінюється з допомогою агрегованого показника (інтегрального індексу). Він формується на підставі індикаторів прямого вимірювання (80%), експертного оцінювання якості підготовки випускників вишів представниками роботодавців і академічного співтовариства (15%), а також із використанням міжнародних науковометричних і веб-метричних даних (5%). Інтегральний індекс представлено трьома складниками: якість науково-педагогічного потенціалу, якість навчання, міжнародне визнання.

До теми: Євгеній Ленський: «В освіті я неформат»

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter