Сергій Чередніченко, громадський активіст та депутат Полтавської міськради від партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» у своєму інформаційному бюлетні «Врятуй Полтаву від Мамая» використовує «чорний піар» проти кандидата на посаду міського голови та чинного мера Олександра Мамая. Спостерігачі ОПОРИ зафіксували факт роздачі інформаційних бюлетнів під назвою «Врятуй Полтаву від Мамая» у різних районах міста.
На буклеті не зазначено вихідної інформації та тиражу. Сергій Чередніченко розповів спостерігачу ОПОРИ про те, що він започаткував акцію «Полтава без Мамая», у рамках якої 10 людей роздають газети у різних частинах міста, йдеться на сайті ОПОРИ.
У інформаційному бюлетені викладені схеми, за якими Мамай нібито фальсифікував вибори. Серед зазначених методів є і голосування за померлих осіб, недієздатних людей, і заміна бюлетенів під час переїзду, і псування бюлетенів під час підрахунку. У бюлетені детально описані випадки голосування за людей, які померли.
Спостерігачі Громадянської мережі намагалась зв’язатись з Олександром Мамаєм та його прес-службою, але безрезультатно. ОПОРА зв’язалась з Сергієм Чередніченком, який пояснив відсутність вихідних даних технічною помилкою. Мовляв, на макетах були зазначені вихідні дані, але сталася помилка, і у типографії не віддрукували їх.
Громадянська мережа ОПОРА переконана, що подібні піар-технології є маніпуляцією громадською думкою. Зокрема, у частині 5 статті 60 Закону України «Про місцеві вибори» забороняється розповсюджувати завідомо недостовірні відомості про кандидата, політичну партію або її місцеву організацію-суб’єкта виборчого процесу, а також розповсюджувати завідомо недостовірної інформації про підтримку певного кандидата або місцевої організації партії іншими кандидатами, політичними партіями або їх місцевими організаціями. Згідно статті 297 Цивільного кодексу України: «кожен має право на повагу до його гідності та честі. Гідність та честь фізичної особи є недоторканними…». Крім цього, згідно частини 2 статті 56 Закону України "Про місцеві вибори": «Друкований матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється».