Скільки коштує громадський транспорт у райцентрах Полтавщини. Фото – gogoliv.org
Полтава
Обласний центр, населення – 294 962 особи.
У Полтаві ціна на проїзд у громадському транспорті така: в автобусах та маршрутних таксі – 4 гривні за одну поїздку; 2 гривні – у тролейбусах.
Великобагачанський район
Велика Багачка, селище міського типу, районний центр Великобагачанського району.
Населення – 5753 особи.
Внутрішнього громадського транспорту немає, запевнили у приймальні Великобагачанської райдержадміністрації. Жителі Великої Багачки користуються рейсовими автобусами, які курсують через населений пункт.
Гадяцький район
У травні цього року Гадячу надали статус міста обласного значення. Місто – адміністративний центр Гадяцького району. Населення – 22,7 тис. осіб.
У Гадячі курсує міський громадський транспорт двох видів звичайний та соціальний. Соціальний автобус перевозить по місту пільгові категорії населення. Вартість – 2 гривні за поїздку. Звичайний маршрут теж поки що коштує 2 гривні, але з нового 2016 року вартість поїздки зросте на гривню. Міський голова Володимир Нестеренко розповів, що взагалі погоджена на обласному рівні вартість поїздки з одного кінця Гадяча в інший – 6, 9 гривні, але таку ціну встановлювати не збираються.
Глобинський район
Населення Глобиного, адміністративного центру Глобинського району, – 14 791 особа.
У Глобиному курсує внутрішньоміський громадський транспорт. Вартість однієї поїздки – 5 гривень. У липні цього року територіальне відділення Антимонопольного комітету в Полтавській області порушило справу за ознаками зловживання монопольним становищем на ринку пасажирських перевезень у Глобиному, рекомендували знизити вартість проїзду. Однак міська влада цього не зробила, посилаючись на агрументи перевізників, які запевняли у доцільності встановленої ціни.
Гребінківський район
Гребінка – місто залізничників із населенням 10 990 осіб.
Міського транспорту немає, єдиний вихід, якщо власного немає – таксі. Вартість – від 20 гривень. Із Гребінки курсують автобуси до обласного центру, також є маршрути у віддалені села району, такі їздять двічі на тиждень.
Диканський район
Диканька – селище міського типу, центр Диканського району. Населення – 7824 особи.
Транспорту, який курсує лише Диканькою, у славнозвісному селищі, яке описував у своїх творах Микола Гоголь, немає. Якщо власного транспорту немає, а пішки йти не хочеться, виручить таксі (від 25 гривень) або транзитні рейси з Полтави.
Зіньківський район
Населення Зінькова – 10 393 особи.
Громадського транспорту немає. Містечко невелике – тут ходять пішки або користуються послугами таксі. Вартість – приблизно від 20 гривень. Жителі Зінькова можуть проїхатися транзитним автобусом з Полтави, але лише центральною вулицею, яка йде від автовокзалу.
Карлівський район
Населення Карлівки – 15 863 особи.
Міського громадського транспорту немає, але автобуси курсують у віддалені села району. Можна скористатися послугами таксі, воно обійдеться приблизно в 25 гривень.
Кобеляцький район
Населення Кобеляк – 10 379 осіб.
Міського громадського транспорту немає, єдина можливість дістатися на потрібну вулицю – таксі. Вартість послуги таксистів – від 15 гривень. В радянські часи у Кобеляках намагалися зробити маршрут громадського транспорту центральною вулицею, та не склалося. Але є зупинки на вулиці Шевченка, там зупиняються транзитні автобуси.
Козельщинський район
Населення Козельщини – 3805 осіб.
Офіційного міського транспорту в Козельщині немає, запевнили у райдержадміністрації. Але є автобуси, які курсують у села району і до Кременчука. По місту, якщо немає власного транспорту, єдиний вихід дістатися у потрібне місце – таксі. Вартість – від 20 гривень.
Котелевський район
Населення Котельви – 12 486 осіб.
У селищі міського типу є громадський транспорт, який курсує виключно по Котельві. Вартість поїздки в автобусі – 3 гривні.
Кременчуцький район
Населення Кременчука – 225 тисяч осіб.
Громадський транспорт у адміністративному центрі району є. Середня ціна – 4 гривні. Діє так звана «соціальна ціна»: вартість автобусів, що курсують раз на годину, – 2-3 гривні. Одна поїздка у тролейбусі Кременчука коштуватиме 1,5 гривні.
Лохвицький район
Населення Лохвиці становить близько 12 тисяч осіб.
Громадського транспорту в старовинному місті немає. Тим, кому конче треба їхати по місту, в нагоді стане лише таксі. Вартість – приблизно від 20 гривень.
Лубенський район
Населення Лубен – 47 827 жителів.
У Лубнах є 8 житлових мікрорайонів, відповідно, курсує міський громадський транспорт. Вартість однієї поїздки – 3,5 гривні.
Машiвський район
Населення Машівки – 3 829 мешканців.
У селищі міського типу внутрішнього громадського транспорту немає, але є автобуси, які сполучають села району та курсують з обласного центру (ними можна користуватися, якщо їхати центральними вулицями селища). Якщо ж їхати треба лише по території Машівки, у пригоді стане таксі. Вартість – приблизно від 35-40 гривень.
Миргородський район
Населення курортного містечка – 41 267 жителів.
Громадський транспорт у Миргороді є. Вартість однієї поїздки – 3 гривні.
Новосанжарський район
Населення Нових Санжар – 8 146 осіб.
У селищі міського типу громадського транспорту немає. Хто не має власного, користується таксі. Вартість приблизно від 20 гривень. Раніше у Нових Санжарах ініціювали «пустити» маршрутку, але ідея так і залишилася нереалізованою.
Оржицький район
Населенння Оржиці – 4 тисячі.
Громадського транспорту у селищі міського типу немає. У Оржицькій райдержадміністрації кажуть, що і необхідності немає, мовляв протяжність села не більше 10 кілометрів. У Оржиці більше ходять пішки та розвивають велосипедну інфраструктуру. Є таксі, вартість – 25 гривень.
Пирятинський район
Населення Пирятина – 16 тисяч.
Міський громадський транспорт у Пирятині є. Вартість однієї поїздки – 1,5 гривні.
Решетилівський район
Населення Решетилівки – 9 401 житель.
Громадського транспорту немає. Основний вид транспорту – власний, включно з велосипедами. Курсують транзитні автобуси, деякі водії зголошуються підвезти центральною вулицею. Вартість – за індивідуальною домовленістю з водіями. Є послуги таксі – 25-30 гривень.
Семенівський район
Населення Семенівки – 6 400 жителів.
Селище міського типу має невелику протяжність, а отже, і необхідності у громадському транспорті немає. У Семенівці люди пересуваються здебільшого пішки, або на власному транспорті (велосипеди, моторолери). Є таксі, але його вартості у Семенівській райдержадміністрації не знають.
Хорольський район
Населення Хорола – 17 872 жителі.
У Хоролі є два види громадського транспорту – автобуси зі звичайним, затвердженим, маршрутом руху і маршрутне таксі. Вартість однієї поїздки в автобусі – 3 гривні. Ціна проїзду в маршрутному таксі не відома, міська влада лише затверджує графік руху. Але ціна в маршрутному таксі, яке забезпечує приватний перевізник, вища, аніж в автобусі.
Чорнухинський район
Населення Чорнух – 2610 жителів.
Громадського транспорту у селищі міського типу немає. Хто користується таксі, хто – транзитними автобусами, які курсують через Чорнухи. У селищі є послуги таксі, вартість – приблизно від 15-20 гривень. Є перевізник, який доставляє з віддалених сіл людей на роботу у Чорнухи.
Чутівський район
Населення Чутового – 6 287 жителів.
Громадського транспорту в селищі міського типу немає. Можна скористатися послугами таксі, вартість – 20 гривень. Жителі селища часто прохають односельчан, які мають власний транспорт, відвезти куди треба. Це в Чутовому називають «скооперуватися». Є автобуси, які курсують у села району.
Шишацький район
Населення Шишак – 4 652 особи.
Громадського транспорту у Шишаках, які називають українською Швейцарією за живописні краєвиди, немає. Натомість можна скористуватися таксі, вартість – приблизно від 20 гривень. Тут пересуваються або пішки, або на власному авто.