Про це свідчать результати соцопитування GfK Ukraine, проведеного у жовтні 2015 року. 54% респондентів вважають, що новини формують вказівки олігархів,
36% ключовим вважають вплив неформальних розпоряджень представників органів державної влади, а 29% - політиків, які замовляють приховану рекламу в ефір, – пише "Телекритика".
Понад 70% українців переконані, що провідні ЗМІ належать олігархам, і це негативно впливає на об’єктивність та незалежність журналістів. Найбільший відсоток тих, хто поділяє цю думку, серед опитаних із вищою освітою (76%), а найменший – серед співвітчизників із середньою спеціальною (65%) та початковою чи базовою середньою освітою (67%). Опитування засвідчило суттєву різницю у поглядах серед мешканців різних регіонів та вікових груп.
83% респондентів на Півночі і 79% на Заході поділяють думку про належність ЗМІ олігархам та їхній вплив на журналістику.
Цей показник значно вищий за результати, отримані під час опитування у Центрі, на Півдні та Сході (65%, 65% та 64% опитаних відповідно дали ствердну відповідь на поставлене запитання).
Читайте також: Лист до совісті, або Мер Полтави «плює» на права преси