24 квітня пройшов перший етап національних серії змагань з тайм аттак «Лтава аттак серія 2016».
У Полтаві три роки поспіль проходив цей вид кільцевих перегонів, але він був у статусі навчально-тренувальних зборів.
– На четвертий рік ми стали проводити змагання під егідою Автомобільної федерації України національну серію України «Лтава аттак серія 2016», – говорить Андрій Приходько, організатор. – Вона складається із п’яти етапів, що проходитимуть на Полтавському картодромі. Перші три етапи – проти годинникової стрілки, два – за.
Учасників поділили на п’ять класів. Два – для повнопривідних автомобілів (з обмеженою кількістю доопрацювань та з необмеженою) та три – моноприводних, незалежно від того на яку ось привод (з обмеженням за об’ємом та типом двигуна, доопрацюваннями тощо).
Довідка «Кола»:
Тайм аттак – вид кільцевих перегонів, де учасники змагаються не з суперниками, а з часом. Мета – протягом трьох сесій показати два кращих кола (в межах однієї спроби), які додаються і складають результат дня.
Вимоги до безпеки
Перегони у Полтаві відповідали правилам та вимогам до проведення автомобільних гонок в Україні, а також Міжнародної федерації автоспорту. Авто гонщика, що бере участь у змаганнях піддається ретельній перевірці: наявність шолому, каркасу безпеки, вогнегасника та багато іншого.
– Мета цієї перевірки – безпека пілота, – розповідає Андрій Приходько. – Все настільки серйозно, що у кінці року ті з гонщиків, хто виконає норматив можуть претендувати на звання кандидата в майстри спорту.
Особливості полтавської траси
Траса у картодромі «Лтава» невелика за своєю протяжністю – кілометр та п’ятдесят метрів. Наприклад, автодром «Чайка» у Києві близько трьох кілометрів. Тому, щоб швидко здолати коло у Полтаві потрібно бути дуже технічним пілотом. Адже на трасі немає дуже довгих прямих відрізків, де усе вирішує потужність двигуна.
– Тобто на прямому відрізку не можливо скоротити відставання, яке можна заробити, наприклад, неправильно увійшовши у поворот, – розповів Андрій Приходько. – Потрібно дуже добре пілотувати. Тому на «Лтаві» усе вирішують соті долі секунди. Тому хронометраж ми проводимо найточнішим лазерним устаткуванням.
Тож, переможцями у своїх класах стали: Дмитро Білогубцев з Полтави на «Субару Імпреза» (переміг у двох класах), Вадим Гришин з Харкова на «Порш Кайман», Віталій Геращенко з Києва на «Хонда». Леван Хоперія, з Києва на «Хонда Сивік».
Наступний, другий, етап буде проходити 22 травня.
Дивіться також: У Полтаві проходять гонки автомобілів з часом (фоторепортаж)