3 листопада на вулицях Полтави з’явилися білборди із політичною анти-рекламою, які не мають вихідних даних, повідомляє Громадянська мережа ОПОРА у Полтавській області.
15 листопада полтавці обиратимуть нового міського голову серед двох кандидатів – Олександра Мамая та Андрія Матковського.
Так як у кандидатів залишилось два тижні до вирішального вердикту виборців, вони намагаються якомога більше привернути увагу полтавців.
Зараз у місті з’явилися білборди, які містять звинувачення Полтавського міського голови Олександра Мамая в бездіяльності. Наприклад, «Де пільги для пенсіонерів?», «Де щорічний ремонт доріг?». Крім того, на всіх білбордах можна побачити анти-рекламний заклик «Врятуй Полтаву від Мамая».
Зазначимо, що вони не містять вихідних даних. ОПОРА фіксує їх наявність, як використання «чорних піар-технологій проти Олександра Мамая.
Громадянська мережа ОПОРА нагадує, що подібні «чорні» піар-технології є маніпуляцією громадською думкою та прямим порушенням законодавства. ОПОРА зазначає, що Законом України «Про місцеві вибори» у стаття 60 частина 5 заборонене «розповсюдження завідомо недостовірних відомостей про кандидата, політичну партію або її місцеву організацію – суб’єкта виборчого процесу...»
Крім цього, згідно з частиною 2 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», друкований матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється.
Громадянська мережа ОПОРА закликає політичних опонентів вести чесну та гідну передвиборчу кампанію та не порушувати законодавство України. Нагадуємо, згідно з міжнародними практиками, приниження репутації конкурента суперечить етичним нормам передвиборчих перегонів.