Прийом громадян нові абонслужби ЖЕО№2 розпочали 1 квітня (Фото Марини Клименко)Спростили чи ускладнили новації у комунальній сфері життя полтавців, перевіряло «Коло».
Рівно місяць минув з того часу, як у Полтаві міська рада об’єднала 7 ЖЕДів у єдину ЖЕО№2. Нова реорганізована структура, за словами мера Олександра Мамая, мала повноцінно запрацювати вже з 1 квітня.
По-новому, як і було обіцяно, єдина міська ЖЕО№2 працює з 1 квітня. При райвиконкомах поспіхом, але вчасно, створили абонентські служби ЖЕО№2, де прийом громадян ведуть паспортисти та бухгалтери з нарахування квартплат.
Так, у Октябрському та Ленінському райвиконкомі вони розташувалися безпосередньо у холі, у Київському – під дільницю виділили 2 кімнати. Працюють 5 бухгалтерів та 5 паспортистів у Октябрській абонслужбі, 3 бухгалтерів та 3 паспортистів – у Київській абонслужбі, 2 бухгалтерів та 2 паспортистів – у Ленінській. Вони надають послуги населенню з понеділка по четвер з 8.00 до 17.15 години, у п’ятницю – з 8.00 до 16.00. Субота та неділя – вихідні.
До речі, Громадська рада міста вважає, що один ЖЕД у Полтаві перетвориться на монополіста, а дії влади називала антинародними.
Такими нововведеннями міських чиновників полтавці переважно залишилися задоволеними. Більшості з опитаних журналістом людей подобається нове зручне розташування абонентських служб.
–Раніше, щоб отримати якусь довідку, я йшла до ЖЕДу №7. Сюди мені значно краще дістатись, більше їздить транспорту, ближче йти від зупинки, – говорить полтавка Ірина під дверима до кімнати паспортистів у Київській райраді.
Дільниці для виклику майстрів
Масштабна реформа галузі ЖКГ у Полтаві проходить без належної інформаційної кампанії. Більшість мешканців міста про нововведення у цій сфері дізнаються, коли йдуть по довідки до колишніх ЖЕДів за місцем проживання. Якщо робота бухгалтерів та паспортистів людям більш-менш зрозуміла, то у головах полтавців панує хаос з приводу викликів додому у разі аварії майстрів-сантехніків чи електриків.
Про те, що не лише паспортисти та бухгалтери знаходитимуться за іншою адресою, люди почули з уст журналіста.
– Так, справді? А куди ж тепер звертатись? Раніше сантехніка годинами не дочекаєшся, а нині що? – схвильовано запитує жінка, яка прийшла до однієї з абонслужб ЖЕО№2.
Зробивши кілька телефонних дзвінків, дізнаємося, що нещодавно у Полтаві створили 5 дільниць, де тепер працюватимуть майстри колишніх ЖЕДів.
Приміщення старих ЖЕДів, як і планувалося, будуть здавати в оренду. Цим коштом хочуть наповнювати міський бюджет. Коли повністю відбудеться здача в оренду всіх приміщень, поки що невідомо.
Самі працівники ліквідованих ЖЕДів реформу міського ЖКГ сприйняли спокійно. У спілкуванні з журналістом вони розповіли, що масштабних звільнень у своїх рядах не очікують. Колишні керівники ЖЕДів стануть начальниками новостворених дільниць. Є і позитивний момент у такій реорганізації: люди очікують виплати заборгованості з заробітної плати, яка накопичувалась у ЖЕДах не один рік.
Довідка «Кола»:
Дільниці надають послуги населенню з понеділка по четвер з 8.00 до 17.15.
У п’ятницю – з 8.00 до 16.00. Перерва з 12.00 до 13.00.
Субота та неділя – вихідні.
Дільниця №1: вулиця Красіна, 118. Телефон 58-27-59. Сюди належать будинки, які обслуговували раніше ЖЕО №2 і ЖЕД №11.
Дільниця №2: провулок Спілчанський, 2. Телефон 59-75-67. Сюди належать будинки, які були у підпорядкуванні ЖЕО №4.
Дільниця №3: вулиця Сапіго, 1. Телефон 2-14-57. Сюди належить частина будинків, які обслуговув раніше ЖЕД№7, та усі будинки ЖЕДу №6.
Дільниця №4: вулиця Латишева, 13. Телефон 4-23-11. Сюди належить частина будинків, які обслуговув раніше ЖЕД№7, та усі будинки ЖЕО №5.
Дільниця №5: вулиця Чураївни 1/1. 52-09-50. Сюди належать будинки, які раніше були у підпорядкуванні ЖЕО№8
Керівництво ЖЕО №2 знаходиться за адресою: вулиця Калініна, 30. Телефон приймальні 63-08-55.
Абонентські служби ЖЕО №2 при райвиконкомах:
Октябрський район: телефон 63-07-08.
Ленінський район: телефон 51-33-83.
Київський район: телефон 2-49-22.