Нещодавно у Полтаві на під'їздах будинків встановили 200 нових дошок оголошень. Рекламодавці не поспішають розміщувати рекламу, бо дошки містять текст, написаний мовою Вєрки Сердючки.
Площа, на якій полтавським рекламодавцям пропонують розміщувати рекламу називається «доска оголошень». Власники пояснили чому віддали перевагу суржику:
- Так, сталася прикра помилка, але нова партія, готова до встановлення, уже без помилок, виправили. На тих 200, що уже встановлені не виправляли, бо це затратно, - пояснив Руслан Мірошниченко, директор ТОВ «Візуальні технології С», якому належать «помилкові» дошки оголошень.
Поки дошки у місті "не приживаються", їх зривають.
- На жаль, 10% з тих дошок, які ми встановили, зірвали, пошкодили, - поділився Руслан Мірошниченко. - Приблизно місяць тому ми підписали договір з ЖЕО №2 на розміщення дошок на під'їздах будинків. Плануємо взагалі встановити 10 тисяч подібних. Поки розміщували їх у районі Левади, Подолу, плануємо наступну партію розміщувати у під’їздах будинків на Алмазному.
Нагадаємо, у Полтаві з 7 ЖЕДів зробили один заради економії.
- 10% місця на кожній дошці належитьЖЕО №2, - каже Руслан Мірошниченко – Це спеціально відведене безкоштовне місце для оголошень, наприклад, про відключення води, ремонтні роботи тощо. Свої оголошення зможуть безоплатно розміщувати мешканці під’їзду: про дрібний продаж- купівлю, повідомлення про загублені речі тощо. А от для бізнесменів, різних компаній реклама буде платною .
У тому, що довіра рекламодавця буде високою до «досок оголошень», у організаторів немає сумнівів. Впевнені там і в тому, що помилка ні в якому разі не зіпсує імідж організації - виправляти помилки на двохстах дошка не збираються. Кажуть, що не вигідно.
Як працює єдина у Полтаві ЖЕО №2: список потрібних адрес та телефонів.
Також читайте:
Рекламу, що обурила полтавців, уже зняли
Я-репортер. Реклама гамбургерів по-полтавському