План 2012 року – ремонт 2750 м²
Без жодних пошкоджень тут – ділянка дороги, що перетинається з вулицею Нижньомлинською та Карла Лібкнехта. Нового асфальтного покриття потребує вкритий вибоїнами інший відрізок вулиці, який перетинається з Жовтневою та Паризької Комуни у районі Октябрського РВ міліції. Вулиця Нижньомлинська План 2012 року – ремонт 3060 м² КП «ШРБУ» на виконання ремонту цієї вулиці мало витратити 1 мільйон 480 тисяч 717,14 гривень. Однак тут точно ще чекають на повернення комунальників. На дорогу водіям гріх скаржитися: від початку вулиці аж до парку «Перемога» асфальт всюди рівний. Але не все так гладко для пішоходів. Тротуари прокладені на 50 метрів, далі стежки протоптані по землі та багнюці. Побачивши двох дівчат з лінійкою у руках, місцевий житель на свій розсуд визначив ціль візиту. – Пішохідні доріжки стелитимуть, – одразу вирішив чоловік. Чи співпадають ці сподівання жителів Нижньомлинської з намірами ремонтників, принаймні до осені люди дізнаються. Вулиця Карла Лібкнехта План 2012 року – ремонт 9600 м² Лагодження цієї дороги є найдорожчим за минулий рік – сума угоди в тендері склала 4 мільйони 261 тисячу 61,71 гривень. Пройшовши близько 3 кілометрів цією дорогою, журналісти так і не збагнули, що на ній ще збираються ремонтувати. Асфальт всієї проїжджої частини, окрім однієї вибоїни, у якісному стані. Помітно неозброєним оком, що вулицю Карла Лібкнехта лагодили зовсім недавно. Можливо, асфальтуватимуть пішохідні доріжки. Проте і їхній стан, за нашими спостереженнями, доволі непоганий. Полагодять серпантин на Червоний шлях Вулиця Свердлова перша у списку вулиць, які збираються капітально відремонтувати в 2013 році. Нагадаємо, що жителі Червоного Шляху давно стурбовані станом вулиці Свердлова: асфальт весь у ямах та тріщинах. Автобуси, які їдуть у цьому місці, перехилялися на бік, а в годину пік транспорт переповнений. Аби уникнути трагедій на дорозі, взимку міська влада обмежила рух по цій вулиці. Громадський транспорт почав їздити в об’їзд, а це майже година, замість звичних10 хвилин. Тендер на ремонт вулиці Володарського оголошували тричі Другий рік поспіль у Полтаві відкладають капітальний ремонт вулиці Володарського, бо не вдається провести на нього тендер. На одному з сайтів державних закупівель розміщені три повідомлення-запрошення потенційним учасникам взяти участь у відкритих торгах, але з різних причин вони щоразу скасовувалися. Останнього разу тендер таки відбувся в листопаді. Його переможцем стало КП «ШРБУ». Був оприлюднений і акцепт (згода прийняти умови, що містяться у пропозиції вступити в договір – примітка автора), з визначеною вартістю робіт – 1 мільйон 732 тисячі 830,92 гривень. Що стало на заваді лагодженню дороги, наразі невідомо. Але тендер на капітальний ремонт вулиці Володарського міське управління ЖКГ оголосило вчетверте – цьго разу його проведуть в березні 2013 року. По вулиці Володарського, яка тягнеться від Фрунзе (ТРК «Лтава») до Комсомольської, часто їздять карети «швидкої допомоги». Стан покриття – яма на ямі. При чому одна з найбільших вибоїн – перед в’їздом до Полтавської станції швидкої допомоги. Ширина діри – 5 метрів, довжина – 10 метрів. – Їздити по вудиці Володарського просто неможливо, – на правах анонімності розповів водій станції «швидкої допомоги», який обслуговує Полтавський район. – Та і інші міські вулиці після зими «убиті», лише по тих, які капітально ремонтували, можна спокійно проїхати. І як з такими дорогами можна норми дотриматись (приїхати за 10 хвилин до місця виклику – автор)? Стосовно вулиці Володарського: за п’ять років, що я тут працюю, не пам’ятаю, щоб її повністю ремонтували. Лише минулого та, здається, позаминулого року її трохи латали. Я чув, цього року виділили кошти на її капітальний ремонт, – давно пора. До речі, полтавці впевнені, що міські дороги ремонтують для «галки» До будинку мера також прокладуть асфальт Цього року до списку доріг, які мають капітально лагодити, потрапила вулиця, на якій кілька років тому збудував дім Олександр Мамай, міський голова Полтави. Журналісти в своєму маршруті не оминули і цієї вулиці. Покриття тут майже немає. Лише в’їзд до вулиці має шматок асфальту, але весь у вибоїнах. Далі біля одного маєтку лежить кілька плит, схожих на аеродромні. Далі, повз будинок мера у тому числі, тягнеться неасфальтована дорога зі щебеню, багнюки та піску. Тож тутешнім власникам близько 10 будинків пощастило, що про них у міському управлінні ЖКГ також не забули. Латати ями та вибоїни на шляхах Полтави ще не починали 2013 року поточного ремонту зазнає 120 569 м² асфальту – це 195 вулиць. На латання тріщин та вибоїн піде 6 мільйонів 607 тисяч 888 гривень. Ліквідовувати ями на дорогах у місті поки що не починали – комунальники чекають сприятливої погоди. – Як тільки погодні умови дозволять, одразу розпочнемо. Ми намагалися у такі погодні умови ямки латати, але це два тижні і все, там знову така сама ситуація, – доповів Олександр Найпак, заступник Полтавського міського голови, на нараді у Віктора Шадчнєва, заступника губернатора Полтавщини. Процес стартує повільно, заплановані на 8 лютого відкриті торги з купівлі поточного ремонту 60 000 перенесли на 15 лютого. Крім того, гроші за минулорічний ремонт завинила місту держава. – З державного бюджету 4 мільйони було виділено минулого року, але ми не змогли їх повністю використати. Виходить, що у казначействі лежать 3 мільйони 200 тисяч по нашому «ШРБУ». Тобто фізично виконувати роботи дуже важко. Тому, поки ті великі ями, які є у Полтаві, засипаються просто продмасою, – прокоментував Олександр Найпак, заступник Полтавського міського голови. Довідка «Кола» У сусідньому Кременчуці з початку року методом заливання гарячої асфальтової суміші вже полатали 500 м² дорожнього покриття, використали 23 тон гранвідсіву для тимчасової ліквідації аварійної ямковості автошляхів. Державтоінспекції складно покарати комунальників за бездіяльність За порушення експлуатаційного утримання автомобільних доріг, відсутність дорожніх знаків чи розмітки складати протоколи для притягнення до адміністративної відповідальності комунальників має право Державтоінспекція. Таку функцію контролю їй надає положення про цю службу, Закони України «Про міліцію» та «Про дорожній рух». Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», обласна ДАІ розіслала у місцеві органи самоврядування інформаційні запити з проханням надати копії посадових інструкцій керівників підприємств, відповідальних за стан вуличної мережі. Полтава – єдине місто в області, яке протягом двох років відмовляється ці папери надавати. – З метою впливу на ситуацію дорожнього руху і належного утримання автошляхів обласного центру Державтоінспекція неодноразово зверталася до міського голови та його заступника щодо надання посадових інструкцій керівників комунальних підприємств, які відповідають за утримання вулиць міста та доріг. Але до цього часу ми не отримали позитивних відповідей. Це ускладнює застосування заходів адміністративного впливу щодо посадових осіб у разі допущення ними порушень, – пояснює Іван Тумко, начальник сектору організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг УДАІ УМВС України в Полтавській області. Державтоінспекція вже проінформувала органи прокуратури Полтави для надання правової оцінки таких дій міської влади. До речі, уникнути відповідальності вдалося колишньому директору комунального підприємства «ШРБУ». Його підозрювали в розтраті асфальту на користь сторонніх осіб. Прокуратура міста зупинила розслідування кримінальної справи, бо слідство неможливе через тяжкий стан підозрюваного. – Провадження зупинене у зв’язку з тяжкою хворобою обвинувачуваного, з яким неможливо проводити слідчі дії. Він не може давати ні показання, ні постати перед судом, — розповів Андрій Стойка, прокурор міста. Нагадаємо, інша справа щодо купівлі посадовими особами КП «ШРБУ» дорожньої техніки за завищеними цінами зараз знаходиться на розгляді у Октябрському районному суді міста. Вулиці, які повинні капітально відремонтувати у 2013 році№ п/п | Назва об’єкта | Одиниця виміру | Обсяг робіт | |
Капітальний ремонт | ||||
1 | вулиці Свердлова з влаштуванням дренажів | м2 | 7500 | |
2 | вулиці Енгельса у місті Полтава | м2 | 9400 | |
3 | вулиці Енгельса у місті Полтава (від вулиці Артема до вулиці Сінна) | м2 | 7900 | |
4 | вулиці Комсомольська у місті Полтава | м2 | 3210 | |
5 | вулиці Нижньомлинська у місті Полтава | м2 | 5487 | |
6 | вулиці Карла Лібкнехта у місті Полтава | м2 | 19100 | |
7 | вулиці Р. Люксембург у місті Полтава | м2 | 13504 | |
8 | вулиці Р. Люксембург у місті Полтава | м2 | 1600 | |
9 | вулиці Залізна у місті Полтава | м2 | 7200 | |
10 | вулиці Покровська у місті Полтава | м2 | 7022 | |
11 | вулиці Володарського у місті Полтава | м2 | 6500 | |
12 | вулиці Монастирська у місті Полтава | м2 | 19100 | |
13 | вулиці Лідова у місті Полтава | м2 | 7820 | |
14 | вулиці Н.Базар у місті Полтава | м2 | 5760 | |
15 | вулиці Садовського у місті Полтава | м2 | 7200 | |
16 | вулиці Р. Кириченко у місті Полтава | м2 | 2500 | |
17 | вулиці Леніна у місті Полтава | м2 | 7000 | |
18 | щебеневого покриття вулиці Пирятинська у місті Полтава | м2 | 4900 | |
19 | вулиці Автобазівська у місті Полтава | м2 | 3300 | |
20 | вулиці Козака у місті Полтава | м2 | 3120 | |
21 | Майдану Незалежності (парна сторона) у місті Полтава | м2 | 6300 | |
22 | вулиці Театральної (обмеженої Майданом Незалежності) у місті Полтава | м2 | 2000 | |
23 | вулиці Сковороди (від вулиці Театральної до вулиці Козака) у місті Полтава | м2 | 1450 | |
24 | вулиці Ш. Алейхема у місті Полтава | м2 | 7700 | |
25 | вулиці Панянки (від вулиці Ш.Алейхема) у місті Полтава | м2 | 10000 | |
26 | вулиці Світанкова у місті Полтава | м2 | 2000 | |
27 | вулиці Південна (від вулиці Нижньомлинської до проспекту Миру) у місті Полтава | м2 | 9000 | |
28 | вулиці Красіна (від вулиці Фрунзе до провулку Колективного) у місті Полтава | м2 | 4000 | |
Всього: | 191573 | |||