Концепцію створення Національного контактного центру, схвалив уряд. Про основні положення документа розповіла міністр Ганна Онищенко, – пише "Лівий берег".
Міністр нагадала, що вже не один рік функціонує державна установа «Урядовий контактний центр», звернувшись у який за номером 0-800-507-309 або зайшовши на сайт www.ukc.gov.ua, можна отримати консультацію.
Національний контактний центр заплановано створити на базі цього урядового контактного центру.
– На сьогодні Урядовий контактний центр обслуговує всі органи виконавчої влади. Ідея створення Національного контактного центру – в поступовому розширенні тих органів державної влади, до яких можуть скеровувати свої звернення громадяни через єдиний контактний центр. На першому етапі ми плануємо включити Адміністрацію президента, Верховну Раду, державні колегіальні органи, а надалі - органи місцевого самоврядування. Якщо говорити цифрами - то заплановано близько 13 тисяч суб'єктів, до яких можна буде звернутися через НКЦ, - каже Онищенко.
Читайте також: З військкоматів планують створити сучасні центри обслуговування військовослужбовців
Крім єдиного телефонного номера і єдиного веб-порталу, де можна залишити
свої звернення, міністр пропонує створити два додаткові канали зв'язку. Перший - мобільний додаток, який безкоштовно можна буде скачати на телефон або планшет і, відкривши, зареєструвати своє звернення в будь-який орган. Другий - використання геоінформаційних систем, які дозволять отримувати інформацію з прив'язкою до карти України.
– В он-лайні можна буде дізнаватися інформацію про стан розгляду того чи іншого звернення у відповідному регіоні, проаналізувати, на якому етапі вирішення тих чи інших проблем, - додала міністр.