Одразу дві компанії заявили про бажання літати з аеропорту «Полтава»

Новини
Ніна Король2 вересня 2016 о 21:252324 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Одразу дві компанії заявили про бажання літати з аеропорту «Полтава»
Вітчизняна та польська – дві авіакомпанії хочуть здійснювати регулярні рейси, серед них і міжнародні, задіюючи полтавський аеропорт.

Фото: ltava.poltava.ua

Дві компанії мають намір літати з Полтави, у тому числі здійснювати міжнародні рейси. Сергій Соловей, депутат облради (УКРОП) одним з перших дізнався про це і розповів про бачення втілення цього проекту «Колу».

– Як стало відомо вчора буквально, Міжнародні авіалінії України звернулись з офіційним запитом до Державіаслужби стосовно дозволу на відкриття регулярних рейсів із аеропорту «Полтава». Підкреслюю, причому не чартерних рейсів, а регулярних саме з нашого аеропорту. Це круто, іншого слова не можу дібрати. Я не знаю, які там маршрути, але якщо навіть 2-3, то це вже добре для початку! – каже Соловей.

Про розширення мережі внутрішніх перельотів ідеться на сайтах МАУ та кількох туроператорів.

Також про бажання співпраці заявила Польща.

«Трохи #перемога в стрічці ніколи не завадить. Днями до мене звернувся Почесний консул України в Польщі Кшиштоф Сікора. Виявляється, функціонуючий в польському місті Бидгощі аеропорт Bydgoszcz Szwederowo шукає можливості для запуску рейсів в Україну. І Полтавський аеропорт міг би стати найкращим варіантом для вирішення цього питання. Дуже радий такій пропозиції і впевнений, що нам з нашими польськими друзями вдасться домовитись про плідну і довготривалу співпрацю. Тому раджу всім полтавцям починати вивчати культурні пам'ятки і цікаві місця Бигдоща та інших польських міст», – пише на своїй сторінці у Фейсбуці Андрій Пісоцький, перший заступник голови ОДА.

Фото зі сторінки Андрія Пісоцького в соцмережі

– Після того як Андрій Пісоцький розмістив це у «Фейсбуці», я мав з ним розмову. Виходить, що як тільки МАУ попросили дозволу на польоти, то польські авіалінії за підписом консула теж надіслали звернення, що хочуть налагодити регулярні авіарейси Полтава – Бидгощ. Тож нині є реальні обриси того, що наш аеропорт почне працювати, – каже Соловей.

Справді, одна з найбільш невирішених проблем у Полтавській області, стратегічних – це транспортна. І сільські дороги, водні артерії, такі як Дніпро приміром, у нас мало використовуються чи не використовуються зовсім.

– Окремо в цьому списку стоїть аеропорт «Полтава» – прекрасний аеропорт з чудовою злітно-посадковою смугою, який здатен приймати будь-які типи літаків, боїнги, аеробуси, «Мрію» може прийняти – та все що завгодно. Побудувати такий аеропорт – практично непідйомно сьогодні, у нас це, а абсолютно не використовуємо його! – вважає депутат обласної ради.

Одразу дві компанії заявили про бажання літати з аеропорту «Полтава»Сергій Соловей, депутат Полтавської обласної ради– Більше того, цей аеропорт належить обласній громаді, а це власність комунальна – обласної ради. Кожного року, щоб лише утримувати в тому стані, що є, трохи оновлювати й охороняти його, виділялись мільйони гривень. Тобто це абсолютна безгосподарність: є у нас така річ, на неї витрачаються чималі гроші, і не використовувати тоді, коли в Україні пасажиропотік за минулий рік, приміром, зріс не менше ніж на 20-25%. У якій іще галузі бізнесу є такий підйом? У жодній! – констатує Сергій Андрійович.

І додає:

– Попит є! На авіаперевезення він зростає. І в цій ситуації не використовувати курку, яка може нести золоті яйця, неможливо.

Стосовно аеропорту роками точаться баталії, чи він потрібен, чи закрити його було б не кращою ідеєю.

– Я багато років мріяв, щоб залучити сюди інвесторів, а ним тут може стати і велика авіакомпанія, такі потужні, як КLM, «Ейрфранс», «Люфтганза» тощо. А ще «Ейрбалтік». От у маленькій Латвії на 2 мільйони населення діє компанія «Ейрбалтік», яка нині провідна у світі та є інвестором в інші аеропорти. Я про це говорю роками, і як депутат облради, і як громадянин.

Звісно, у багатьох громадян виникає запитання, чи хтось літатиме з полтавського аеропорту, чи доступно це буде.

– Комусь дорого, комусь недорого. А це ж ще й нові робочі місця, причому висококваліфіковані, бо це інженери, ремонтники, диспетчери, тобто робота сотням людей. Але багато громадян цього просто не розуміють. Це стратегічний прорив у транспорті Полтави і області загалом.

До речі, уперше в житті Сергій Соловей побував на борту літака саме в Полтаві. То був рейс з Полтави до Маріуполя.

– Не пригадаю подробиць, я був підлітком тоді, летів із батьками. Це було доступно, – каже Сергій Соловей.

Як пригадують полтавці, у 80-их роках минулого століття, коли стипендія студента вишу складала 75 карбованців, квиток на літак у Івано-Франківськ із Полтави обходився у 20 карбованців. Політ тривав близько 2 годин, потягом добиратись Франківська було майже добу.

Стосовно вартості квитків, як вважає депутат облради, то спочатку вона не буде низькою. Треба вкладати в розвиток аеропорту, поміняти електронне начиння, оновити все тощо.

– Думаєте, це закладуть у вартість квитка?

– Можливо, я цього не знаю. Яка буде політика компаній, а це компанії приватні, а там де приватні – то все дуже добре прораховують. Я переконаний, що будуть і рейси, на які ціни стануть прийнятними, як наприклад зі Львова, Чернівців, Тернополя, у яких рейси здійснює та ж МАУ.

От я отримав розсилку з МАУ: Івано-Франківськ – Венеція – Івано-Франківськ – 110 євро. Дорого це чи ні: за 3 тисячі гривень злітати у Венецію і назад? Середня заробітна платня на Полтавщині – 4 тисячі гривень. Тож питання: чи є змога в молодого чоловіка, приміром, який хоче зробити подарунок нареченій, за рік відкласти ті ж 6 тисяч гривень і повезти кохану у Венецію на 3 дні? Я думаю, що можна.

Нині головне для нас, полтавців – запустити аеропорт, і діло з нього буде!

Тут теж можна почитати про перспективи полтавського летовища.

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter