У Полтаві обговорювали проблему освіти дорослих

Новини
Надія Труш23 вересня 2014 о 13:571344 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 У Полтаві обговорювали проблему освіти дорослих
У Полтаві обговорили рівні та форми освіти дорослих доступні мешканцям області.

ОсвітаЧасто освіта після 30 - другий шанс на успішність в житті. фото suomik.com

Днями у приміщенні Полтавської облдержадміністраціївідбулося громадське обговорення практичних аспектів розробки Концепції розвитку освіти дорослих в області. Про це повідомили на офіційному сайті облдержадміністрації.

Основна теза Концепції «Регіон, що навчається»: конкурентоспроможність будь-якого регіону у сучасному світі визначається його здатністю до навчання. На практиці це положення реалізується у рамках безперервного процесу інтеграції усіх зацікавлених сторін і громадських інститутів на основі взаємовигідної співпраці з метою створення доступної, ефективної і результативної освітньої інфраструктури регіону.дь-якого регіону у сучасному світі визначається його здатністю до навчання. На практиці це положення реалізується у рамках безперервного процесу інтеграції усіх зацікавлених сторін і громадських інститутів на основі взаємовигідної співпраці з метою створення доступної, ефективної і результативної освітньої інфраструктури регіону.

Першим кроком є визначення підстав для формулювання цілей і задач «Регіону, що навчається».

В рамках впровадження цього планують проведення ярмарки кваліфікацій, зустрічей з роботодавцями та провайдерами освітніх послуг. Також планують створити ресурсну базу розвитку всіх форм освітньої практики в регіоні, структур додаткової освіти дорослих.

Також у планах:

• розробка інноваційних освітніх програм для різних груп жителів регіону та спеціалістів підприємств, які дозволяють досягнути високої якості життя населення і стратегічної конкурентоспроможності підприємств;

• забезпечення комплексної освітньої підтримки інноваційних проектів усіх суб'єктів регіонального розвитку (ініціативних громадян, підприємств, організацій, партнерських і ін. проектів)

• розробка і впровадження технологій освіти дорослих, що забезпечують ефективність освітнього процесу (навчання на основі досвіду, взаємне навчання, інтегроване навчання, навчання на робочому місці, кооперативне навчання тощо);

• формування організаційної культури мережевої взаємодії учасників освіти;

• забезпечення доступності освітніх послуг відповідно критеріям: ціна / якість, створення та впровадження диференційованої системи їх часткової оплати, стимулюючої мотивацію до навчання;

• забезпечення зворотного зв'язку - моніторингу діяльності провайдерів освітніх послуг, оцінки їх відповідності цілям та завданням розвитку регіону, організацій та установ, якості життя населення та необхідної корекції.

До теми

За парту після 30, або Чи варто полтавцям знову вчитися, щоб знайти роботу

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter