У Міносвіти визначили структуру навчального року. Міністр освіти і науки Лілієя Гриневич підписала лист, який визначає структуру нового навчального року. Про це пише спеціалізоване освітнє видання.
Документ передбачає, що структуру навчального року та строки проведення канікул у новому навчальному році встановлюватимуть загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з відповідними органами управління освітою.
При цьому навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності має розпочатись у День знань – 1 вересня і закінчитись не пізніше 1 липня наступного року.
Також передбачено, що тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів без врахування днів, коли діти припиняли навчання з незалежних від них причин (карантин, температурний режим тощо).
У межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, школами має бути встановлена тривалість навчального тижня на весь навчальний рік. У випадку встановлення 5-денного навчального тижня відпрацювання уроків по суботах (з метою надолуження навчального матеріалу, чи продовження канікул та скорочення опалювального сезону) не допускається, оскільки це призведе до перевищення тижневого гранично допустимого навантаження на учнів.
Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів учні 4, 9 та 11 класів складатимуть державну підсумкову атестацію. Перелік предметів для державної підсумкової атестації, форму та терміни її проведення буде затверджено додатково.
У Міносвіти зазначають, що загальноосвітні навчальні заклади спільно з органами державної влади та органами місцевого самоврядування прийматимуть рішення щодо запровадження карантину, припинення чи продовження навчального процесу з поважних причин, щодо надання учням вихідних для підготовки і проведення ДПА або ЗНО (якщо вони будуть проводитись під час навчального процесу), щодо доцільності проведення навчальної практики та навчальних екскурсій, визначають дати проведення свята «Останній дзвінок» та вручення документів про освіту.
Кількість фактично проведених вчителями уроків може бути меншою від попередньо запланованої. В такому випадку навчальний заклад та вчителі обов’язково мають вжити заходів щодо освоєння учнями змісту кожного навчального предмета в повному обсязі за рахунок ущільнення, самостійного опрацювання, засобів дистанційного навчання тощо.
Менша кількість проведених вчителем уроків через об’єктивні обставини не може бути причиною вирахувань із його заробітної плати.