Віктор Чубенко: видавець
Епізод 1. Один банк прислав мені смс приблизно такого змісту: «Ну чому ж ти не приходиш до мене? Я так скучила за тобою…Твоя кредитка»
Епізод 2. Продавець побутової техніки. Реклама на білдбордах: « Даю в кредит до 15 разів»
Епізод 3. Той же банк: « Ти не прийшов, і я дісталася іншому. Твоя кредитка». ( тут очевидно помилка , бо яка ж вона тепер моя? Прим. авт.).
Епізод 4. Впишіть з власного досвіду.
Перший ( банк) вирішив взяти інтимністю. Перед цим він «отримав» мене, і не одного разу, однак пізніше втратив через свою непродуману політику щодо кредитування фізосіб.
Чи має знати про це банк, надсилаючи мені подібні повідомлення? Чи так складно передбачити мою реакцію?
Привіт піарщикам, адже вони вірять, і переконали у цьому керівництво, що інтимна рекламна «лірика» - візьме за я…пардон, душу будь-кого, навіть попередньо незадоволеного клієнта. Незадоволеного свідомо написано без лапок, адже «незадоволеного» буде вже з підтекстом.
Напрошується аналогія з «незадоволеною» жінкою: що відповість вона на смс залицяльника, який не спромігся задовольнити її на побаченні? В кращому випадку – промовчить, в гіршому відповість «…та пішов…».
Тому окремий привіт піарщикам. Їм мабуть поталанило, кожному з них не відповіли…
Інший – продавець побутової техніки, вчинив коректніше: він не залазив у мій телефон, а почепив свій шедевр на білдборді. Щоб бачили всі! Жінки, діти, літні люди, і, звісно, я.
Привіт піарщикам! Вони досягли свого, адже навіть невиправні скептики звернули увагу на яскраве, велике, інтригуюче повідомлення, а один навіть сів і почав про це писати у «колонках»!
Однак, при всій ясності підходу, залишається одне невідоме: чи підуть ті, кого це зачепило з етичного боку, щоб отримати те, що дають до 15 разів?
Хитрі піарщики – вони все розрахували! Таких «очкариків» з кожним роком стає менше і менше! А число тих, хто, розпашілий і захеканий, залетить до крамниці з криком: « дайте мені в кредит 15 разів!» цілком задовольнить відділ продаж.
І уявне протиріччя: «Імідж – ніщо, гроші – все!» не береться до уваги, на порі – криза.
А яке тобі діло до іміджу цієї компанії – ось про що я подумав? І взагалі, чи ти збирався найближчим часом брати якусь техніку в кредит?
Річ у тім, що не збирався, а як зберуся, вона (компанія-продавець) уже не буде давати до 15 разів, і я скористаюся з поточної пропозиції, а можливо звернуся до когось іншого, хто нічого такого не повідомляв, але вже зумів приємно мене обслужити і надати симпатичну знижку.
Тому спочатку піду до такого продавця.
А героям «колонки» поки що лише спасибі, що підкинули тему!..