У Полтаві водії автомобілів свідомо порушують правила дорожнього руху на переїздах

Відео
13 жовтня 2010 о 15:321213 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 У Полтаві водії автомобілів свідомо порушують правила дорожнього руху на переїздах
В зв'язку з нещодавньою аварією біля міста Марганець, журналісти «Кола»  перевірили два переїзди у Полтаві, щоб з'ясувати наскільки вони безпечні для руху транспорту. Фото і відео.

Полтавські переїзди перекриваються вісьмома шлагбаумами

На переїзді по вулиці Червонофлотській (мікрорайон Юрівка) є усі необхідні засоби безпеки, з'ясували журналісти  Андрій Іванов та Денис Скриль. Загалом тут – вісім шлагбаумів: чотири основні та чотири додаткові. Рух автомобілів тут перекривається повністтю.

–  Ось дивіться, у нас все автоматично робиться, – розповідає чергова по переїзду. – Спочатку загоряється червоне світло, а потім, через 16 секунд опускаються основні шлагбауми, а потім, через 14  додаткових.

Через колію на Червонофлотській часто їздять вантажні авто. Тому у чергової є спеціальна кнопка, яка затримує опускання шлагбауму приблизно на вісім секунд. Це робиться для того, щоб вантажівки змогли проскочити.

– На цьому переїзді піки руху автотранспорту та потягів не співпадає, – пояснила чергова. – Тобто потяги їздять в основному вночі, а транспорту багато удень. Щоправда, чотири рази на день, два зранку і два ввечері, проїзджають швидкісні потяги.

Кілька років тому, на цьому переїзді трапився прикрий інцидент, пригадує чергова. Машина на великій швидкості протаранила шлагбауми та врізалась у бік локомотиву. Але ніхто не постраждав. Водій з місця пригоди втік на пом’ятій машині.

На Зіньківському переїзді часто трапляються порушення правил дорожнього руху.

Адже переїзд на Зіньківській вирізняється напруженим автопотоком.

– Водії не зупиняються перед шлагбаумом, хоча повинні це робити за правилами, – розповіла Світлана Порохня, чергова по переїзду «322 км». – Спочатку вмикається світлофор із звуковими сигналами, часу зупинитися досить – а сам шлагбаум опускається 15 секунд. У нас тут станція, тому швидкість потягів не значна. Також перед переїздом машиніст дає звуковий сигнал. Коли помічаємо порушників, то заявляємо до ДАІ. Хлопці реагують, але водії знову та знову порушують. Всіх засобів та пристроїв вистачає для безпечного руху транспорту, але стикаємося із невихованістю водіїв.  На нашому переїзді часто трапляється, що збивають шлагбаум  чи виїжджають на колію. А потім водії присягаються, що просто не помітили шлагбаума.

Коли журналіст спілкувався з черговою, на колії проводили ремонтні роботи і потяг робив маневри. Для цього потрібно було закрити переїзд.

Тільки чергова це зробила, чотири автомобілі, порушуючи всі правила руху, перетнули залізничну колію.

На переїздах за рік трапилося п’ять ДТП

Керіництво залізниці не вбачає результату в сурових змінах до правил переїзду залізничних колій після аварії під Марганцем.

– На кожну людину міри не підбереш, – повідомив Ігор Фесенко, помічник начальника Полтавської дирекції залізничних перевезень. – Потрібно просто дотримуватися існуючих правил дорожнього руху і не переїздити колію, коли шлагбаум вже опущено.

Як повідомила Наталія Варченко, начальник сектору звіз громадкісьтю обласного ДАІ, цього року сталося п’ять дорожньо-транспортних пригод на залізничних переїздах. У двох із них постраждали тільки авто, а в трьох – люди (три особи отримали травми).

– 2009 року сталося чотири аналогічних ДТП, – говорить Наталя Вікторівна. – У них чотири особи були травмовані, а одна загинула.

У Полтаві все ж є водії, які дотримуються правил дорожнього руху. Відеофакт.

Нагадаємо, що зіткнення автобуса з локомотивом біля міста Марганець Дніпропетровської області, в якому загинули 43 людини, стало найкривавішою автомобільною аварією в Україні.

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter