Хто чекав від сьогоднішнього завдання проекту "Інше місто" негативу, можете далі не читати. Транспорт Полтави приємно вразив. Втім, тут є свої контрасти. Завдання №9: "Міський транспорт".
Перший транспорт, яким я скористався у Полтаві, - автобусний маршрут "Кільцевий". Хоч назва мене здивувала, та маршрут полюбився. Адже мені, мешканцю вулиці Красіна, cаме ним зручно їхати у потрібні мікрорайони міста. Як резюмував у перший день колега Андрій Іванов: "Це буде твій маршрут".
Ну що ж, розпочнемо наш аналіз з найпростішого у Полтаві виду громадського транспорту – метро. Може, мене "проглючило", але на деяких зупинках бачив значки, схожі на "М" . :) Тому трішки засмутився. Ніби й знаю, що метро в Полтаві немає, але думаю – хто зна... Людина ж не може знати все. Та все гаразд. Полтавці, спіть спокійно, метро у вас немає . :).
Ще однією з безпроблемних галузей перевезення у місті є трамваї. Як говорив Коба Джугашвілі: "Є трамваї – є проблеми, нема трамваїв – нема проблем".
А тепер серйозно. Про автобуси. У Полтаві почали робити те, про що у Рівному тільки мріють – пустили великі міські автобуси. Так, вони приватні і їздять здебільшого по "Кільцевому" маршруту. Але вони є! І чимало новеньких. Відчуваю себе в Києві. Але тут одразу й контраст.
Крім "Богданів та "Еталонів", містом бігають перероблені "Газельки". Тож сідаєш в автобус – ти в Європі, пересідаєш на "Газель" – ти в райцентрі.
Ще один суттєвий факт. У полтавських автобусах працюють кондуктори та видають квитки. Це просто фантастика! Я не розумію, як це вдалось в обласному центрі. У Рівному я такого років сім не бачив. І в Хмельницькому, і в Львові. А тут, як я чув, навіть програма є "Місто без околиць".
Все, думаю, помер і в казку попав.
- Посвідчення, - каже в автобусі літній чоловік.
- У розгорнутому вигляді, - відрізає кондукторша.
Чоловік показує, та жінка пішла далі по салону обілечувати пасажирів.
- Ну, що там?
- Я ж показував, - показує чоловік посвідчення знову.
- Я не бачила. Мужчіна, це приватний. Тут ваше пенсійне не пройде. Платіть, або сходьте.
- Подфарніки почіпляй! Не бачила вона...
- Самому треба було дивитися…
Пізніше кондукторша встигла посваритися ще з кимось. Ху-ух, ну слава Богу! Я в Україні. Все добре.Що ж до вартості проїзду, більшість – 1,75 гривні. Є й 1,25 гривні. Хоча є автобуси і за гривню на деяких маршрутах. Графік руху я у деяких маршрутках знайшов. Втім, карти руху так і не побачив. А не завадила б. Бо не знаючи хоча б назви мікрорайонів – орієнтуватися у маршрутній сітці непросто.
І на закуску - тролейбуси. Як мені побачилось, їх у місті набагато менше, ніж автобусів. Але стан їх більш-менш задовільний. Геть новеньких я не побачив. Але відвертого мотлоху теж не виявив. Проїзд – гривня, якщо не помиляюсь. Карт тролейбусних маршрутів я теж не побачив.Хоча, чесно, якщо маєте бажання ознайомитись з центром, то вам потрібен інший вид транспорту – "пішкарус". Беремо карту та ніжками обходимо весь центр. Так і швидше буде, і побачите більше.
Що ж стосується зупинок, то все – посередньо. Шикарних я не побачив, втім варварських також.
А це транспорт для справжніх чоловіків
Позначення:
Категорії:
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter