Відповідальних за ремонт поштових скриньок у Полтаві знайти складно.
А тим часом ці засоби передачі кореспонденції виходять з ладу та відживають своє.
Саме через їхню несправність полтавці все частіше відмовляються передплачувати періодику. Принаймні в цьому переконана Світлана Пушкар, начальник відділу розповсюдження періодичних видань Полтавської дирекції УДППЗ «Укрпошта».
- До нас звертаються люди за ці поштові скриньки. Але хочу пояснити, що ці поштові скриньки знаходяться на балансі ЖЕКу, вони хоч і називаються поштовими, але вони не належать пошті. Ми лише вкладаємо туди кореспонденцію. Тому по питаннях заміни, ремонту, придбання для новобудов треба звертатися до комунальних підприємств, - розповіла Світлана Пушкар.
У ЖЕО ж говорять, що ремонт скриньок, то не їхня справа.
- У нас серед 8 послуг, які надає ЖЕО, такої немає. Тариф на ремонт поштових скриньок не передбачений. У нас навіть нема кому ремонтувати скриньки, у штатному розкладі не передбачена посада тесляра, - пояснила Олена Полуницька, начальник сектору звернення громадян КП «ЖЕО-2». - Колись люди зверталися на пошту і вони здійснювали ремонт скриньок. Потім був період, коли мешканцям говорили купити замочки і на пошті були люди, які ремонтували ці скриньки.
І хоча у 23 статті Закону України Про поштовий зв'язок йдеться про те, хто має бути відповідальним за утримання поштових скриньок, усі лише "переводять стрілки":
- Придбання, установка і утримання в належному стані абонентських поштових шаф (абонентських поштових скриньок) здійснюються власниками житлових та адміністративних будинків, - йдеться в Законі.
І поки «крайніх» не знайти, подбати про ремонт скриньок мабуть-таки доведеться самим полтавцям.
До теми: У Полтаві найбільше передплачують всеукраїнські видання