8 липня офіційно дали старт ремонтним роботам на дорозі М-22 «Полтава-Олександрія». Нагадаємо, що цього року відремонтують ділянку від 48-го до 75-го кілометру та мостові переправи на цій ділянці. Проектом передбачено капітальний та середній ремонти дорожнього покриття. На реалізацію проекту область отримала з державного бюджету 300 мільйонів гривень та 30 мільйонів виділили з обласного бюджету на умовах співфінансування. Про це повідомляє прес-служба Полтавської ОДА.
Голова Полтавської ОДА Валерій Головко назвав цю подію історичною, адже за останні 25 років на Полтавщині не було таких потужних проектів з капітального ремонту автошляхів.
– Наше завдання — контролювати графік і якість виконання робіт. Для цього створять комісію, до якої увійдуть представники громадськості, керівництва прилеглих районів, сільські голови, – сказав він.
До речі, підрядник — ТОВ «Ростдорстрой», який виграв тендер на проведення ремонту дороги — переконує, що працюватиме максимально відкрито. Як зауважив Володимир Трояновський, Полтавська область цього року перша і єдина в Україні проводила так звані дворівневі тендерні торги.
— На першому представили інженерні рішення та пропозиції, на другому — фінансові, — пояснює Володимир Трояновський. — Обрали компанію, яка надала найбільш прийнятні інженерні рішення та фінансові пропозиції. ТОВ «Ростдорстрой» виграло чотири лоти: два — це середній і капітальний ремонт дороги, ще два — середній і капітальний ремонти мостів.
Директор компанії-переможця Костянтин Кіосе повідомив, що його підприємство на вітчизняному ринку працює з 1998 року. 6 років тому будували дорогу від Миколаєва до Коблево, реалізували чимало проектів у столиці.
На ремонті дороги «Полтава-Олександрія» компанія апробуватиме техніку вітчизняного виробництва. Для цього спеціально придбали сучасний пересувний асфальтобетонний комплекс виробництва кременчуцького заводу «Кредмаш».
Коментуючи результат тендеру голова Полтавської ОДА зауважив, що свого часу вивчав досвід тендерних торгів у Німеччині.
— Там існує так звана шкала податкової історії кожної компанії, яка працює на цьому ринку. Ті фірми, які з’явилися рік чи півтори тому, згідно з німецьким законодавством, не мають права брати участь у таких, як наш, широкомасштабних проектах, — говорить очільник ОДА. — Лише компанії, які мають податкову історію. Тому запропонував при зустрічі з першим віце-прем’єром Степаном Кубівом цей досвід запровадити і в нас. Тоді не буде корупційних скандалів, пов’язаних з одноразовими чи офшорними фірмочками, які беруть участь у тендерах. Бо компанії з досвідом переживають за свою репутацію.
Одночасно зі стартом ремонтних робіт запустили відновлений асфальтобетонний завод у селі Бутенки Кобеляцького району. Завод простояв 4 роки. Служба автомобільних доріг у Полтавській області вклала понад 400 тисяч гривень у відновлення його роботи. Щодоби завод вироблятиме 200 тонн асфальтобетону.
Ремонтні роботи на дорозі «Полтава-Олександрія» у рамках цієї частини проекту планують закінчити до 1 листопада.
До теми – Змиті паводком дороги у Чорнухинському районі хочуть ремонтувати коштом держбюджету