31 липня міністр інфраструктури Андрій Пивоварський ознайомився з роботою Полтавського обласного комунального підприємства «Аеропорт-Полтава» та провів робочу нараду з його керівництвом. Про це повідомили у прес-службі міністерства.
Головною темою зустрічі було питання перспектив розвитку аеропорту. Зараз підприємство обслуговує лише чартерні рейси та зацікавлене у відновленні регулярних пасажирських перевезень. Для досягнення цієї мети міністр наполегливо порекомендував виконувачу обов’язків генерального директора «Аеропорт-Полтава» Юрію Коліснику розробити бізнес-план та розпочати активні переговори з авіаперевізниками.
– Важливо перейти від розмов до конкретних дій. Кожна зустріч з представниками авіакомпаній повинна мати на меті підписання договорів про наміри, в яких буде прописано, які дії має виконати аеропорт, щоб перевізники внесли його у свою мережу регулярних рейсів. Вже зараз потрібно готуватися до сезону 2016 року, – наголосив Андрій Пивоварський.
Крім того, Міністерство розгляне питання підвищення аеропортових зборів для Полтавського аеропорту.
– Збори у аеропорту Полтава не переглядались вже 5 років і вони встановлені в гривні. Ми готові переглянути розмір зборів та підвищити їх вдвічі. Це дозволить підприємству за рахунок внутрішніх резервів закрити діру в бюджеті та зменшити дотації з обласного бюджету, що зараз становлять близько 2 млн грн на рік, – висловив пропозицію Пивоварський. Як запевнив міністра очільник підприємства Юрій Колісник, підвищення зборів не призведе до зменшення кількості виконаних рейсів.
Андрій Пивоварський підкреслив, що порівняно з іншими регіональними аеропортами полтавський – у відносно хорошому стані.
– Керівництву вдалось зберегти підприємство, тому його закриття економічно недоцільне. Кризи приходять і минають, потрібно розвиватися. Місцева влада має долучитися до пошуку інвесторів, що будуть готові вкладати кошти у модернізацію злітно-посадкової смуги, перонів, реконструкцію аеровокзального комплексу, – резюмував міністр.
Також він поділився планами відомства щодо створення єдиної компанії, що об’єднає аеродроми країни, та буде централізовано акумулювати кошти за зліт-посадку виключно для ремонту злітно-посадкових смуг.