Журналістський експеримент: тролейбусом у Полтаві їхати не набагато довше, ніж «кільцевим»

Новини
5 квітня 2011 о 19:041988 Kolo.poltava.ua (Новини Полтави) Полтава, вул. Фрунзе, 65 +380532613245 Журналістський експеримент: тролейбусом у Полтаві їхати не набагато довше, ніж «кільцевим»
Журналіст «Кола» дізнавався скільки часу витрачає на один і той же маршрут тролейбус та «кільцевий» автобус.


Нагадаю, що Олександр Мамай, міський голова, на прес-конференції повідомив, що скоро у Полтаві по кільцевому маршруту їздитимуть лише тролейбуси і автобуси. Журналіст «Кола» вирішив перевірити, чи відчують полтавці незручності, якщо їм доведеться більше їздити у тролейбусах. Буду писати від першої особи, щоб Вам, шановні читачі, був ефект присутності. Таке собі журналістське 3D :)

На роботу - на «траліку»

Оскільки, мешкаю я у багатостраждальному будинку на Червоноармійській вулиці, який нещодавно горів, то мені швидше дійти до зупинки «Майдан незалежності». Але це не «там, де «Глобус» (С) Денис Скриль :) Це колишня зупинка «Новинка», пізніше відома у народі, як «біля «Петровича». Звідти я і вирушив на роботу, в редакцію, в район зупинки «11 школа».  Так от, дочекався я тролейбуса – «дев’ятку» («Південний вокзал – Сади-1»). Він звісно був старенький, але їхав досить швидко. Тому, я не став чекати нового тролейбуса з низькою платформою, які планують закупити. Бо поки що, їх в Полтаві всього два, я б замерз :) Всівся я у «дев’ятку» о 9:04 за київським часом. Акцентую Вашу увагу на слово «всівся». Так, тролейбус був майже порожній. Мабуть бабульки (не ті, що гроші :))  вже поїхали куди їм там потрібно було :)

Мій маршрутМій маршрут

Заплатив, я одну гривню (а ще й пільги відмінили). І сиджу, прислухаюся, тролейбус торохкотить, і зупинки ніхто не оголошує. Мабуть цей сервіс у додаткові 25 копійок, які полтавці (без машин) платять з 2 квітня, не входить. Дві хвилини, і домчав мене тролейбус до наступної зупинки «Університет». Ще три, і я вже на «площі Зигіна». Усього – п’ять хвилин.

Далі – найцікавіше. Чотири хвилини ми витратили на те, щоб переїхати міст, над залізничною колією, до зупинки «Демітекс». Ще на самому в’їзді на міст тролейбуса, як стоячого, обійшов новенький біленький «кільцевий» марки «МАН», або «ЛАЗ» (дуже швидко їхав, я не помітив). «У мого «рогатого» шансів мабуть немає», подумав я у той момент. Ще через дві хвилини, я вже був на місці. Секундомір у телефоні показував, що мені знадобилось 11 хвилин 43 секунди, а GPS запевняв, що середня швидкість була 26 кілометрів за годину.

Додому – на «кільцевому»

Друга частина експерименту була у тому, щоб проїхати такий же маршрут вже у автобусі. Оскільки, мені потрібно було дістатися до телеканалу «Лтава» на Фрунзе, щоб послухати Олександра Удовіченка на прес-конференції, вирішив заміряти до «нелегальної» зупинки «Відеотема». Вона знаходиться якраз напроти «Майдану незалежності».

Я їхав наче принц на білому "кільцевому"Я їхав наче принц на білому "кільцевому"

Мені трапився «кільцевий» за виглядом саме той, що «обставив» тролейбус на мосту зранку. До речі, скільки не витріщався на фото, не міг зрозуміти, що це за марка автобусу. Сів я о 12:29 за київським часом. Заплатив одну гривню і 75 копійок і знову було вільне місце (щастило мені сьогодні :)). Зупинок також ніхто не оголошує: ні система, яку встановлювали на автобуси, ні водій.

Інтер’єр "кільцевого"Інтер’єр "кільцевого"

За три хвилини «кільцевий» вже був біля мосту, через залізничні колії. Міст «пронеслися» за дві хвилини. І ось я вже побачив пам’ятник Зигіну. До речі, мені попалися «кільцевий» та тролейбус з чистими вікнами. Тому, на відміну від видавця Віктора Чубенка, я зміг побачити Полтаву :) І навіть зробити кілька фото крізь скло.

Пам’ятник ЗигінуПам’ятник Зигіну

Але у центральній частині міста «кільцевому» не пощастило. Оскільки була обідня перерва, він потрапив у щільний потік транспорту. Також доводилось довше стояти на зупинках, поки всі вийдуть-зайдуть. Але погодьтеся, хоч якась фора у тролейбуса ж має бути :) Словом, біля «Відеотеми» «кільцевий» проїхав рівно через десять хвилин після «старту». Виграв він трохи більше півтори хвилини. На GPS 28 кілометрів за годину середня швидкість.

Якщо казати мовою королівських перегонів «Формули-1», то «кільцевий» безумовно швидше на прямих, а особливо на підйомах. У тролейбуса просто не вистачає тяги електродвигуна. Але суттєвої різниці у часі не було (хоча для «Формули 1» півтори хвилини – суттєва різниця :)). Припустимо, що на більш дальні дистанції перевага «кільцевого» ще б трохи виросла.

Так от, сакральне питання насамкінець: навіщо платити більше?

Позначення:

Категорії:

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter