– З початку 2012 року (станом на 20 листопада) на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет від жителів Полтавської області надійшло 4 608 звернень, що надіслані для розгляду та реагування відповідним органам виконавчої влади. А також 3 141 заявнику надали консультації та довідкову інформацію безпосередньо фахівцями Центру. В основному зверталися жителі Полтави (1969 або 25,7%), Миргорода (1904 або 24,8 %) та Кременчука (832 або 10,8 %), - повідомили у Державній установі «Урядовий контактний центр».
Полтавці в основному жаліються на такі проблеми:
– соціального захисту населення (632 звернень). Більшість звернень стосувалася порядку та умов отримання пільг (177) і соціальних виплат (66), необхідності отримання матеріальної допомоги (84), проблем невиплати та затримки соціальних виплат (58);
– комунального господарства (587). Більшість скарг стосувалася необхідності проведення ремонту та незадовільної якості обслуговування житлових будинків (162), відсутності або неякісного надання послуг централізованого опалення (62). водопостачання (49) та електропостачання (34);
Нагадуємо, у полтавській школі дощі йдуть у коридорі та в класах
– пенсійного забезпечення (510). Більшість питань стосувалася нарахування основного розміру пенсійних виплат (130), нарахування та виплати доплат до пенсії (71), підвищення пенсії (64), необхідності здійснення перерахунку (50) та затримки виплати пенсій (53).
Окрім того, надійшли звернення з питань: виплати заробітної плати (267). земельних відносин (237), охорони здоров'я (206), благоустрою та будівництва – (162), компенсації втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР (109), освіти, науки та інтелектуальної власності (83), житлової політики (75), транспортного обслуговування (68).
До теми - Полтавцям погрожують судом за те, що мерзнуть у власній квартирі