Автостанцію у Полтаві біля Південного вокзалу будуватимуть ще кілька років, серед основних проблем, чому будівництво "затянулося" - стихійний ринок.
Здачу нової автостанції у Полтаві прострочили майже на рік. АС-4 знаходиться на площі Слави. Діяти мала ще з 10 вересня минулого року, в рамках запровадження нової транспортної системи.
Нагадаємо, обмежити рух приміських автобусів у Полтаві планують уже кілька років. Міська влада пояснює заплановані реформи тим, що потрібно розвантажити центр міста від приміських автобусів. Жителі приміських селищ не згодні з таким рішенням, бо це створює незручності: мешканців Ковалівки, Залізничного та Бочанівки (Полтавський район) планують возити лише до Південного вокзалу.
- Будівництво автостанції й досі не завершили, скоріше за все, на це піде кілька років, - повідомив Руслан Овчаренко, з департаменту управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації. - Автостанцію будують коштом приватних перевізників, буде добре, якщо її встигнуть добудувати у наступному році. Ще одна серйозна проблема, яка стоїть на заваді роботи автостанції - стихійні ринки. Вони на Південному просто величезні, їх потрібно зменшити, адже якщо там рухатимуться десятки приміських автобусів, це буде небезпечно для життя полтавців.
Продавці стихійних ринків на Південному вокзалі щодня ризикують життям, торгуючи прямо на дорозі, де курсує громадський транспорт. Ліквідувати стихійний ринок намагаються уже кілька років. Однак покупці незадоволені такими діями, бо ціни на таких ринках нижчі, ніж на санкціонованих.
- Ми написали звернення до міської влади, з проханням посприяти у вирішенні цієї проблеми, зараз чекаємо на відповідь, - каже Руслан Овчаренко. -Посприяти у зменшенні стихійних ринків має міліція, але поки що нічого не змінилося.
Також читайте:
У Полтаві біля Київського вокзалу збудують ще одну автостанцію