– Сценарій ярмарку оновлять, залишивши у ньому лише традиційні елементи, – зазначив Михайло Бугрій, начальник обласного управління з питань розвитку споживчого ринку. Решту – осучаснять, адже двічі на один і той самий ярмарок ходити не цікаво. Культурно-мистецьку програму цього року «прив’яжуть» до 20-річчя незалежності України.
Орендна плата за торгові місця для підприємців та майстрів збільшилася на 50. Керівництво ярмарку це пов’язує з великою кількістю несанкціонованих торгових торгових точок. Стихійну торгівлю на підходах до ярмарку та особливо на проїжджій частині будуть розганяти за допомогою правоохоронців. Користь від подорожчання послуг підприємців буде і споживачам – залишаться лише якісні товари й послуги. Так принаймні запевняє керівництво ринку.
– Вища ціна за містове дозволить залишити на ярмарку лише достойні заклади громадського харчування, а не підприємців, які приїжджають туди просто щоб смажити шашлики, – зазначила Людмила Єрмакова, директор ТОВ «Сорочинський ярмарок».
Кількість митців та підприємців, які вирішили взяти участь у ярмарку залишилася на рівні минулого року. Торгувати вони будуть більш організовано, їх відтіснять від центральних садиб, де проходитимуть концертні програми. Організатори обіцяють, що побільшає глядацьких місць під навісами, капітальних туалетів зі зручностями буде аж три, реконструюють центральну алею. Зазнає змін і центральний вхід до ярмарку – вхідну арку перенесуть аж до дороги.