Кабмін оприлюднив план дій на 2016 рік. План складається з 379 завдань, які мають виконати урядовці протягом року, в тому числі і у сфері середньої освіти, – повідомляє сайт osvita.ua
Одним із головних завдань уряду в середній освіті проголошено створення опорних загальноосвітніх навчальних закладів. Реалізація відповідного завдання покладена на МОН та обласні державні адміністрації.
Варто зазначити, що в уряді досі не знають кількості закладів, які складатимуть нову мережу опорних шкіл. Згідно з документом, розраховують створити від 25 до 100 опорних шкіл в освітніх округах, але їх кількість буде залежати «від обсягів додаткового фінансування, яке вдасться залучити». Нагадаємо, концепцію реформування середньої освіти Кабмін презентував на початку березня, тоді зокрема багато говорили про опорні школи.
В урядовому плані вкотре наголошується, що створення опорних шкіл забезпечить структурно-інноваційне та якісне оновлення загальної середньої освіти, створення сучасних навчальних закладів, доступ до якісної освіти, концентрацію та ефективне використання матеріально-технічної, методичної бази та кадрового потенціалу.
Також з метою створення ефективної мережі закладів професійної освіти відповідно до потреб ринку праці та суспільства в уряді розраховують реорганізувати 15% закладів професійної освіти. Наслідком чого, на думку розробників урядового плану дій, стане «підвищення якості професійно-технічної освіти». Тим часом, нині директори профтехучилищ та влада міст у розпачі – грошей на фінансування закладів катастрофічно не вистачає.
Наступним кроком уряду в сфері середньої освіти стане запровадження вивчення англійської мови як другої іноземної у школах, в яких вона не вивчається. Уряд планує розширити мережі гуртків з вивчення англійської мови, провести фахові конкурси, олімпіади та інші змагання з англійської мови серед учнів, активізувати участь загальноосвітніх навчальних закладів в навчальній програмі Європейського Союзу “Е-Twinning Plus” тощо.
Ще одним завданням уряду у 2016 році має стати збільшення кількості загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним навчанням та дії з підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах інклюзії.