Полтавка з рік тому купила sim-картку в одному з місцевих магазинів товарів мобільного зв’язку. Через півтора місяці їй почали дзвонити колектори, називати іншим іменем та запитувати, коли поверне борг за кредит. Попри відповідь полтавки, що вона немає ніякого відношення до згаданої ними особи, дзвінки не припиняються досі.
– Різні колектори телефонують мені по кілька разів на тиждень, переважно зранку, – розповіла журналістам «Кола» полтавка Інна. – Ведуть розмову дуже нечемно зі мною, хоча я не та жінка, яка їм потрібна. Триває це майже рік. І хоча щоразу відповідаю їм, що я не та, кого вони шукають, дзвонити мені не перестають. Що з цим робити, я вже не знаю.
Ми звернулись за роз’ясненням до обласної поліції. Поцікавились, що робити в таких ситуаціях, куди звертатись за допомогою, хто винен – банківські працівники чи мобільні оператори, хто і яку відповідальність повинен нести.
– Все залежить від конкретної ситуації. Це може бути вид шахрайства, або ж звичайне непорозуміння, – сказав Юрій Сулаєв, речник ГУ Нацполіції у Полтавській області. – У будь-якому випадку потрібно для початку розібратись в ситуації. Імовірно жінка, яка набрала кредитів, спеціально дала банківській установі неправильний номер телефону. Може бути, що виникли якісь недоречності в компанії мобільного зв’язку. Жінці, якій надокучають, слід звернутись з заявою до поліції, аби розібратись: шахрайство, значить знайти шахраїв і притягнути їх до відповідальності; недоречність – то ще поліція поясне це колекторам, аби більше не турбували людину.
Також Юрій Васильович зауважив, що від полтавців подібні звернення надходять, але рідко.
До теми – Головний поліцейській Полтавщини повідомив про часті шахрайства